نمایه نویسندگان

ا

  • احمدی، پروین عملکرد آموزگاران در تهیه و به کارگیری ابزار جمع‌آوری و ساماندهی اطلاعات در ارزشیابی توصیفی - کیفی [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 71-96]
  • ادیب، یوسف تجارب معلمان از تدریس در پایه ششم ابتدایی، در اولین سال تغییر نظام آموزشی (جستاری پدیدار شناسانه) [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 5-22]
  • افهمی، رضا بازشناسی مؤلفه‌های زیبایی‌شناسی و هنر برای برنامه درسی از منظر منابع مکتوب و دیدگاه صاحب‌نظران [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 49-70]
  • امام جمعه، سید محمدرضا رابطه باورهای معرفت‌شناختی و جهت‌گیری‌های تدریس معلمان [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 45-70]
  • امیراحمدی، یونس تأثیر تدریس با الگوی مدیریت آموزش بر پیشرفت تحصیلی علوم تجربی و مهارت حل مسئله دانش‌آموزان سال ششم ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 23-40]
  • انتظامی، مهسا بررسی عملکرد برنامه درسی مبتنی بر تربیت هنری در درس علوم تجربی پایه ششم ابتدایی با توجه به مؤلفه‌های نظام آموزشی در ایران [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 103-120]
  • انصاری راد، پرویز نقش آموزشهای ضمن خدمت در ارتقای دانش، نگرش و مهارت‌های زیست محیطی معلمان ابتدایی شهر تهران [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 135-158]
  • ایزدی، صمد تحلیلی بر کارکرد نظام آموزشی در آموزش و رشد اخلاقی دانش آموزان با محوریت محتوای کتاب‌های درسی و شیوه تدریس معلمان [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 97-120]

ب

  • باقری، خسرو اهداف برنامه درسی مطالعات اجتماعی متناظر با مبانی فلسفی سازگار با آموزه‌های دینی اسلام و دلالت های آن در عرصه عناصر برنامه درسی [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 5-30]
  • بحرینی بروجنی، مجید بررسی میزان رعایت اصول علمی قصد شده مربوط به عنصر اهداف در درس تفکر و پژوهش پایه ششم ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 59-80]
  • بدری، رحیم تعیین باورهای معلمان درباره اثربخشی انواع روش های آموزش تفکر انتقادی بر اساس توان متفاوت دانش آموزان [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 87-104]
  • بشیری اسکویی، فریبا نقش آموزشهای ضمن خدمت در ارتقای دانش، نگرش و مهارت‌های زیست محیطی معلمان ابتدایی شهر تهران [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 135-158]
  • بهجت، ابوالقاسم رابطه باورهای معرفت‌شناختی و جهت‌گیری‌های تدریس معلمان [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 45-70]
  • بهشتی، سعید بازشناسی مؤلفه‌های زیبایی‌شناسی و هنر برای برنامه درسی از منظر منابع مکتوب و دیدگاه صاحب‌نظران [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 49-70]
  • بیگدلو، مصطفی بررسی نحوه ارزشیابی در برنامه درسی تفکر و پژوهش سال ششم ابتدایی و مقایسه آن با ارزشیابی در برنامه فلسفه برای کودکان [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 81-102]

پ

  • پور کریمی هاوشکی، مجتبی طراحی الگوی برنامه درسی هنر آموزش‌های عمومی (ابتدایی و متوسطه اول) [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 133-154]

ج

  • جهاندیده، زکیه مبانی فلسفی زیرساز فرهنگ برنامه درسی تربیت برای کار و بقا و ارزیابی سازواری فلسفی آن: چالش‌ها و افق‌ها [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 109-132]

ح

  • حاجی آخوندی، زهرا تاریخ تحولات «آموزش ریاضیات انتقادی» و عناصر اصلی برنامه‌درسی آن [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 7-48]
  • حسن‌شاهی، شهرزاد تحلیل کتاب فارسی ششم ابتدایی بر اساس مؤلفه های گفتمان شناسی انتقادی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 41-58]

خ

  • خاطری صفت، بهیه بررسی ماهیت علمی تحقیقات انجام شده‌ اقدام‌پژوهی توسط معلمان دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 105-134]
  • خدارحمی، مریم بررسی رابطه تعاملی جامعه و مدرسه در برنامه درسی دوره متوسطه [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 155-182]

ر

  • رمضانی، علیرضا تأثیر آموزش معلمان بر اثربخشی درس تربیت بدنی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 61-86]

ز

  • زارع، سعیده تجارب معلمان از تدریس در پایه ششم ابتدایی، در اولین سال تغییر نظام آموزشی (جستاری پدیدار شناسانه) [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 5-22]

س

  • سپهری بروجنی، کبری بررسی میزان رعایت اصول علمی قصد شده مربوط به عنصر اهداف در درس تفکر و پژوهش پایه ششم ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 59-80]
  • سجادیه، نرگس مبانی فلسفی زیرساز فرهنگ برنامه درسی تربیت برای کار و بقا و ارزیابی سازواری فلسفی آن: چالش‌ها و افق‌ها [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 109-132]
  • سلیمی، جمال پدیدارنگاری تعاملات آموزشی معلمان و دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 5-36]
  • سیف نراقی، مریم بررسی عملکرد برنامه درسی مبتنی بر تربیت هنری در درس علوم تجربی پایه ششم ابتدایی با توجه به مؤلفه‌های نظام آموزشی در ایران [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 103-120]

ش

  • شبیری، سید محمد نقش آموزشهای ضمن خدمت در ارتقای دانش، نگرش و مهارت‌های زیست محیطی معلمان ابتدایی شهر تهران [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 135-158]

ص

  • صابری، رضا طراحی الگوی برنامه درسی هنر آموزش‌های عمومی (ابتدایی و متوسطه اول) [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 133-154]
  • صادقی، علیرضا طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی چندفرهنگی برای دوره تعلیم و تربیت عمومی در ایران [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 71-108]
  • صفیان بلداجی، رضوان تأثیر تدریس با الگوی مدیریت آموزش بر پیشرفت تحصیلی علوم تجربی و مهارت حل مسئله دانش‌آموزان سال ششم ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 23-40]
  • صمدی، پروین عملکرد آموزگاران در تهیه و به کارگیری ابزار جمع‌آوری و ساماندهی اطلاعات در ارزشیابی توصیفی - کیفی [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 71-96]

ع

  • عبدلی سلطان احمدی، جواد طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی چندفرهنگی برای دوره تعلیم و تربیت عمومی در ایران [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 71-108]
  • عزتی، محمدرضا تجارب معلمان از تدریس در پایه ششم ابتدایی، در اولین سال تغییر نظام آموزشی (جستاری پدیدار شناسانه) [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 5-22]
  • عصاره، علیرضا رابطه باورهای معرفت‌شناختی و جهت‌گیری‌های تدریس معلمان [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 45-70]
  • علی عسگری، مجید بررسی نحوه ارزشیابی در برنامه درسی تفکر و پژوهش سال ششم ابتدایی و مقایسه آن با ارزشیابی در برنامه فلسفه برای کودکان [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 81-102]

غ

  • غلامی، خلیل بررسی ماهیت علمی تحقیقات انجام شده‌ اقدام‌پژوهی توسط معلمان دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 105-134]
  • غیاثیان، مریم سادات تحلیلی انتقادی از کتب فارسی دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 121-144]

ف

  • فردانش، هاشم رابطه باورهای معرفت‌شناختی و جهت‌گیری‌های تدریس معلمان [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 45-70]

ق

  • قائدی، یحیی بررسی نحوه ارزشیابی در برنامه درسی تفکر و پژوهش سال ششم ابتدایی و مقایسه آن با ارزشیابی در برنامه فلسفه برای کودکان [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 81-102]
  • قادری، مصطفی بررسی ماهیت علمی تحقیقات انجام شده‌ اقدام‌پژوهی توسط معلمان دوره ابتدایی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 105-134]
  • قاسم پور، حسین تأثیر استفاده از نرم افزارهای آموزشی در تقویت مهارت‌های نوشتاری دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 31-44]

ک

  • کاظمی پور، شهلا نقش آموزشهای ضمن خدمت در ارتقای دانش، نگرش و مهارت‌های زیست محیطی معلمان ابتدایی شهر تهران [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 135-158]
  • کرمی، زهره مطالعه پدیدارشناسانه تلفیق پژوهش در برنامه درسی تربیت معلم به منظور توسعه حرفه‏ای معلمان [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 37-60]
  • کریمی، محمدحسن تحلیل کتاب فارسی ششم ابتدایی بر اساس مؤلفه های گفتمان شناسی انتقادی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 41-58]
  • کشاورز، سوسن اهداف برنامه درسی مطالعات اجتماعی متناظر با مبانی فلسفی سازگار با آموزه‌های دینی اسلام و دلالت های آن در عرصه عناصر برنامه درسی [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 5-30]
  • کشاورزی، فهیمه تحلیل کتاب فارسی ششم ابتدایی بر اساس مؤلفه های گفتمان شناسی انتقادی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 41-58]
  • کیذوری، امیرحسین طراحی الگوی برنامه درسی هنر آموزش‌های عمومی (ابتدایی و متوسطه اول) [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 133-154]

گ

  • گرمابی، حسنعلی بازشناسی مؤلفه‌های زیبایی‌شناسی و هنر برای برنامه درسی از منظر منابع مکتوب و دیدگاه صاحب‌نظران [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 49-70]

م

  • محبی امین، سکینه طراحی الگوی برنامه درسی هنر آموزش‌های عمومی (ابتدایی و متوسطه اول) [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 133-154]
  • مختاری دینانی، مریم تأثیر آموزش معلمان بر اثربخشی درس تربیت بدنی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 61-86]
  • مصطفوی، حمیده تحلیلی بر کارکرد نظام آموزشی در آموزش و رشد اخلاقی دانش آموزان با محوریت محتوای کتاب‌های درسی و شیوه تدریس معلمان [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 97-120]
  • معروفی، یحیی مطالعه پدیدارشناسانه تلفیق پژوهش در برنامه درسی تربیت معلم به منظور توسعه حرفه‏ای معلمان [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 37-60]
  • ملکی، حسن بازشناسی مؤلفه‌های زیبایی‌شناسی و هنر برای برنامه درسی از منظر منابع مکتوب و دیدگاه صاحب‌نظران [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 49-70]
  • ملکی، حسن بررسی رابطه تعاملی جامعه و مدرسه در برنامه درسی دوره متوسطه [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 155-182]
  • موحدیان، زهره عملکرد آموزگاران در تهیه و به کارگیری ابزار جمع‌آوری و ساماندهی اطلاعات در ارزشیابی توصیفی - کیفی [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 71-96]
  • موسی پور، نعمت اله تاریخ تحولات «آموزش ریاضیات انتقادی» و عناصر اصلی برنامه‌درسی آن [دوره 10، شماره 39، 1394، صفحه 7-48]
  • میرعرب رضی، رضا تبیین دلایل شکست اصلاحات آموزشی و میزان مقاومت معلمان [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 159-178]

ن

  • نادری، عزت الله بررسی عملکرد برنامه درسی مبتنی بر تربیت هنری در درس علوم تجربی پایه ششم ابتدایی با توجه به مؤلفه‌های نظام آموزشی در ایران [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 103-120]
  • ناصری جهرمی، رضا تحلیل کتاب فارسی ششم ابتدایی بر اساس مؤلفه های گفتمان شناسی انتقادی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 41-58]
  • نصر اصفهانی، احمدرضا بررسی میزان رعایت اصول علمی قصد شده مربوط به عنصر اهداف در درس تفکر و پژوهش پایه ششم ابتدایی [دوره 10، شماره 37، 1394، صفحه 59-80]
  • نظریان مادوانی، عباس تأثیر آموزش معلمان بر اثربخشی درس تربیت بدنی [دوره 10، شماره 38، 1394، صفحه 61-86]
  • نظیری، الهام تأثیر استفاده از نرم افزارهای آموزشی در تقویت مهارت‌های نوشتاری دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 31-44]

ه

  • هاشمی، سهیلا تحلیلی بر کارکرد نظام آموزشی در آموزش و رشد اخلاقی دانش آموزان با محوریت محتوای کتاب‌های درسی و شیوه تدریس معلمان [دوره 10، شماره 36، 1394، صفحه 97-120]